Tukemme palvelee ja kehittää kanssasi

Toimitusprojekti ja käyttöönotto käynnistävät yhteistyömme. Olemme mukanasi koko ajan tämänkin jälkeen auttamassa palveluiden käytössä ja kehittämisessä. Kuljemme rinnalla liiketoiminnassasi ja tarjoamme maksuttoman puhelin- ja sähköpostituen pääkäyttäjillesi.

Projekti- ja asiakastyytyväisyyskyselyillä sekä henkilökohtaisilla yhteydenotoilla haluamme varmistaa tyytyväisyytesi tarjoamaamme palveluun. Toivommekin, että olet rohkeasti meihin yhteydessä, kun kysyttävää tulee. Emme jätä sinua yksin mahdollisten viestinnällisten pulmiesi kanssa!

Kehitytään yhdessä

Toteutuksen yhteydessä olemme suunnitelleet yhdessä toteutuksen elinkaaren. Tärkeää on varata riittävät resurssit palvelun ylläpitoon. Samoin miettiä palvelun seuranta, kehittyminen ja mittarointi. Voimme myös ottaa vastuuta palvelun teknisestä seurannasta haluamallasi tavalla.

Mitä jos katsoisimme yhdessä jo tulevaisuuteen

GALAXO® tuotteiden kehitystyötä on ohjannut vuodesta 2000 lähtien asiakkaidemme viestinnälliset ja tekniset tarpeet sekä digitaalisten viestintätekniikoiden kehitys.
Huomioimme tämän kehityksen aina julkaisutuotteittemme seuraavia versioita kehitettäessämme. Samoin kuin asiakkaittemme erilaiset toiminnaliset viestintätarpeet.
Ottaessasi meidät viestintäkumppaniksesi ja GALAXO® -tuotteet käyttöösi voit olla varma, että ne vastaavat myös tulevaisuuden viestintätarpeitasi.

Olemme apunasi kaikissa viestintäsi vaiheissa!

 

Kysy lisää

Sähköposti

myynti@galaxo.fi