Digital Signage:lla rakennetaan aivan uudenlaisia viestintäkanavia ja palvelukonsepteja. Viestinnän monipuolistuessa ympärillämme Digital Signage -infonäyttöviestinnästä on tullut yhä merkittävämpi osa yritysten viestintästrategiaa.
Infonäyttöjen ei ole tarkoitus korvata muita viestintäkanavia, vaan ne toimivat tukena mainonnalle, brändiviestinnälle, tiedottamiselle, opastamiselle tai asiakaspalvelulle.
Lataa tästä Digital Signage -oppaammme
GALAXO® Infochannel on helppokäyttöinen Digital Signage -infonäyttöjen sisällönhallintajärjestelmä, jonka kehitystyö on jatkunut jo yli kymmenen vuotta asiakaslähtöisen palautteen ja kokemuksen pohjalta.
GALAXO® Infochannel:ia ylläpidetään Internet-selaimen kautta henkilökohtaisilla käyttäjätunnuksilla, jolloin palvelun käyttö onnistuu mistä ja milloin tahansa. Kattavat käyttäjähallinnan ominaisuudet takaavat sen, että infonäyttöjen sisältö tuotetaan ja ylläpidetään oikeiden henkilöiden toimesta aina oikeaan paikkaan. Ylläpito-oikeuksia voidaan antaa käyttäjille tai käyttäjäryhmille: joko koko näyttöverkostoon tai yhteen näyttöön tai sen yhden näytön yhteen sisältöön, esimerkiksi paikalliselle ravintolalle lounaslistan päivittämistä varten. Olipa kyseessä yksittäinen infonäyttö tai useiden näyttöjen verkosto eri paikkakunnilla tai maissa, on hallinta yhtä yksinkertaista.
Lue lisää infonäytöistö www.digitalsignage.fi -sivultamme
GALAXO® Infochannel sisältöä voi ylläpitää kahdella tavalla.Näyttöverkosto rakennetaan puumaiseen hierarkiaan, jossa sisällön asettaminen soittolistalle ylimmän oksan tasolta välittää sisällön kaikkialle verkostoon. Tai sisältö voidaan asettaa sitä alemmalta oksalta mitä pienemmälle osalle näyttöverkostoa se halutaan näkyville.
GALAXO® Infochannel Täsmä on rakennettu nimenomaisesti täsmäiskettävän sisällön lisäykseen suurissa näyttöverkostoissa. Sillä voit lisätä sisällön yksittäiseen näyttöön tai vain osaan saman hierarkiatason näyttöihin. Täsmässä voit luoda ja tallentaa valmiiksi näyttöryhmien esivalintoja, jolloin sisällön lisäys onnistuu parilla klikkauksella!
Molemmissa tavoissa ylläpitää sisältöä on hyvä hyödyntää myös sisällön aikataulutusta, jotta sisältö infonäytön säilyy monipuolisena ja motivoivana eikä muutu huomaamattomaksi. GALAXO® Infochannel:ssa sisällön voi aikatauluttaa ajanjaksoille, ja näkyvyysajan päätyttyä sisältö poistuu infonäytöltä automaattisesti.
Helppoa ja yksinkertaista - kysy meiltä lisää!
Tavallisesti Digital Signage -sisältö rakentuu kuvista, videoista, tekstistä, animaatioista tai äänitiedostoista liitettyinä organisaation visuaalisen ilmeen mukaisiin sisältöpohjiin. GALAXO® Infochannel:ssa vakiopohjia ovat kokoruudun video- ja kuvapohjan lisäksi tekstinsyöttöön sopiva pohja ja valmiit pohjat sosiaalisen median palveluihin, YLE-uutisiin ja Ilmatieteenlaitoksen tarjoamaan avoimeen sää-dataan.
GALAXO® Infochannel on tunnettu integraatioista useisiin ulkoisiin järjestelmiin. Automaattisesti päivittyvä tieto voi olla esimerkiksi reaaliaikaista sosiaalisen median sisältöä, sää- ja uutisinformaatiota, julkisen liikenteen aikatauluja, energiankulutustietoa, tapahtumatietoja tai tilavarauksia.
"Suomi100 - sata kuvaa Suomesta" - asiakkaillemme veloituksetta tarjoamamme animaatiopohja
Suurelle LED-näytölle toteutettu Instagram #oulupussaa kampanjapohja
Interaktiivisuus on kaikkialla. Eri palveluiden käyttäjille älypuhelimet ja tabletit ovat tuttuja ja siten he odottavat samaa toiminnallisuutta palveluilta eri ympäristöissä.
GALAXO® Infochannel Touch -palvelulla organisaatiosi viestintä muuntautuu interaktiiviseksi ja mielenkiintoiseksi kokemukseksi esimerkiksi messuilla, hotelleissa, asuinrakennuksissa, kauppakeskuksissa, ruokakaupoissa, toimistorakennuksissa ja lentokentillä.
Toteutamme palvelut kosketusnäytöille aina tarpeen mukaisesti ja räätälöidysti.
Aalto Yliopistot | Kauppakeskus Valkea | Aalto EE | Kaivopiha (Ylva) | Oulu10